Erfaringer med Master-Data i Kolding ?
Fra : anders majland

Dato : 04-01-05 19:36

Er her nogen der har erfaringer med at handle med og reklamationer hos
- Master Data A/S, Agtrupvej 45, 6000 Kolding, http://www.master-data.dk/

En søgning på goggle giver ikke meget.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 04-01-05 22:59

meddelelse news:41dae259$0$51248$14726298@news.sunsite.dk...
> Er her nogen der har erfaringer med at handle med og reklamationer hos
> [...]
Det er et udmærket firma, som ejes og drives af et pålideligt - voksent -
menneske. Du kan roligt give dig i kast med at foretage indkøb på det sted.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/

Fra : anders majland

Dato : 08-01-05 14:03

Grunden til mit indlæg var at jeg ved at være træt af at vente på en
reklamation fra oktober. Jeg bor ikke i nærheden så det var ikke så nemt
lige at gå ind og banke i bordet.

Den korte historie:

Jeg indleverede varen i butikken og de mente det ville tage et par uger.

Så jeg forhørte mig efter 14dage - de havde akcepteret at varen var defekt
og at jeg ville få den ombyttet.

Jeg ringede så til dem i november hvor de undskyldte at leverandøren havde
det i restordre.

Midt i december skrev jeg så en email om evt. at få en anden vare eller hæve
købet. Denne email har de ikke svaret på.

5/1 faxede jeg så til dem og gav dem et påkrav om levering inden 14dage -
ellers ville jeg hæve handlen. En fax da jeg så havde kvitering for at den
var kommet frem. Dagen efter blev jeg så ringet op - de havde fået varen for
flere uger siden, men havde fået smidt min adresse væk, og nu har jeg også
modtaget det. - Bare træls at skulle bruge tid og energi på sådan en bagatel
over 3 måneder.....

Nå ja det kort jeg har fået retur er heller ikke magen til det indleverede,
men det var ikke det store problem at downloade ny sw og heldigivs
akceperede softwaren også det gamle serienummer (Emballage og tilbehør til
kortet var det gamle jeg fik med retur)

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 08-01-05 16:43