Logitech Cordless Desktop MX, defekt?
Fra : OCB

Dato : 04-01-05 13:17

Hej gruppe!

Jeg har nu igennem det sidste års tid haft et Logitech Cordless Desktop MX
sæt, med mus og tastatur.. Her på det sidste (uge+) er tastaturet begyndt at
opføre sig lidt spooky.. Det er som om, at det mister kontakten til signalet
perioisk. jeg har skiftet batterier ud opå til flere gange, men uden held.
Jeg har skiftet kanaler, hvilket sometider giver mig lidt ny, lånt tid,
inden det begynder igen.. Det skifter en del, sometider virker det fint i et
par timer, så stopper det igen. Jeg kan f.eks sidde og skrive, hvorefter
bogstaverne stopper og så pludseligt farer over skærmen. Samme med
backspace, sletter jeg noget sker der intet, pludseligt sletter den alt..

Jeg har ikke ændret noget, som f.eks at sætte receiveren op af en radio
eller andet.. Det hele står som det altid har gjort. Nu er det ikke sikkert,
at andre har haft lignende problem, men ville alligevel høre..

Jeg har i samme forbindelse kigget efter Logitechs nyeste sæt MX3000 som en
mulig afløser, skulle nogle have erfaringer med dette, høre jeg det gerne.

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 04-01-05 19:19

Har en af dine naboer mon fået sig et trådløst sæt.
Muligvis en forklaring.

mvh
TK

Fra : OCB

Dato : 04-01-05 19:51

"Thomas Kristiansen" <thomas.bk-spam-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har en af dine naboer mon fået sig et trådløst sæt.
> Muligvis en forklaring.
>
> mvh
> TK

Tvivler jeg på, da jeg har skiftet kanal adskillige gange, samt at musen
stadigt virker. Jeg sender det til Logitech i morgen, så må vi se når jeg
får et nyt sæt..

Mvh Ole