Hardware
Fra : Fortz@

Dato : 03-01-05 19:52

Hej.

Vil bare lige sige at jeg er TOTAL træt af forhandlere der prøver at sælge
mig billigt skod hardware - sikkert fordi de tror at ALLE kunder bare vil
have det billigeste......der ER forskel på hardware, og detbetyder at den
gode gamle regl om pris og kvalitet altså stadig følges ad............min
opfordring MÅ derfor være til ALLE forhandlere..........drop det der edb
pris ting der - køb ordentligt ind, for vi kunder vil gerne betale det det
koster for kvalitet.

(((((

Fra : Mads

Dato : 03-01-05 20:27

On Mon, 3 Jan 2005 19:51:49 +0100, "Fortz@" <fortza@despammed.com>
wrote:

> [...]
>pris ting der - køb ordentligt ind, for vi kunder vil gerne betale det det

Sikke da en gang vås at fyre af. Du har dummet dig, men vil ikke
indrømme det, så nu vil du have at vi skal betale for dine fejl.

Der var da sikkert ingen der forhindrede dig i at købe kvalitet.

Bliv dog voksen og tag ansvar for dine handlinger.

Fra : Brian Lund

Dato : 03-01-05 23:11

> Hej.

Hej med dig!

> Vil bare lige sige at jeg er TOTAL træt af forhandlere der prøver at sælge
> mig billigt skod hardware - sikkert fordi de tror at ALLE kunder bare vil

Det har jeg ikke oplevet nogen steder endnu! - Jah, måske i fona og merlin,
men ikke i en computerbiks!

> have det billigeste......der ER forskel på hardware, og detbetyder at den
> gode gamle regl om pris og kvalitet altså stadig følges ad............min

"Kvalitet og pris" - Jah... Men jeg vil nu påstå at et Geforce 4 mx440 er af
lige så god kvaliltet som et Geforce 6800 Ultra! - Dog er de langt fra lige
så hurtige... Og prisen er en himmelvid forskel selvom kvaliteten er, eller
er omtrent den samme!

Når jeg tænker på kvalitet er det "holdbarheden" - Ikke hastigheden!

> opfordring MÅ derfor være til ALLE forhandlere..........drop det der edb
> pris ting der - køb ordentligt ind, for vi kunder vil gerne betale det det
> koster for kvalitet

Der er nok næppe nogen forhandlere der kukkelurer for alvort her i
dk.edb.hardware - Måske et par enkelte ansatte ind imellem, men næppe dem
der sætter priserne, og laver reklamerne!

Brian

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-01-05 23:52

Brian Lund wrote:

> Når jeg tænker på kvalitet er det "holdbarheden" - Ikke hastigheden!

Du er ikke alene.

mvh
Henning