Router til Webspeed. Specielle krav?
Fra : MJ

Dato : 03-01-05 10:37

Hejsa

Jeg skal have fat i en router til mit webspeed abonnement (gennem
hybridnet), og ville lige høre om der er nogen specielle krav?

Hvis der er nogle der kan udpege en god og billig en på edb priser vil det
blive højt værdsat.

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Anders F

Dato : 03-01-05 12:42

"MJ" <hej_jennerfjerndette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hybridnet), og ville lige høre om der er nogen specielle krav?
>
> Hvis der er nogle der kan udpege en god og billig en på edb priser vil det

Dlink 604 er altid et godt og billigt bud!

/A

Fra : MJ

Dato : 03-01-05 14:00

"Anders F" <af-spam@hi5.dk> skrev i en meddelelse

> Dlink 604 er altid et godt og billigt bud!
>
> /A

Ja ok, det ser ud til i anmeldelserne at den er helt i orden, og også kan
køre via Webspeed (hvis ikke de alle kan det?).

Jeg takker for hjælpen!

\Michael

Fra : Anders F

Dato : 04-01-05 12:22

> [...]
> >

> Ja ok, det ser ud til i anmeldelserne at den er helt i orden, og også kan
> køre via Webspeed (hvis ikke de alle kan det?).

De er også flinke til at opdatere/udvide firmwaren. Pas dog på ikke at få en
for gammel revision hvis du køber brugt (men til ~270 fra nye....

/Anders

Fra : Anders pedersen

Dato : 03-01-05 12:54

On Mon, 3 Jan 2005 10:37:27 +0100, MJ wrote:

> [...]
> hybridnet), og ville lige høre om der er nogen specielle krav?
>
> Hvis der er nogle der kan udpege en god og billig en på edb priser vil det

Den rigtige gruppe er
dk.edb.netvaerk

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : MJ

Dato : 03-01-05 14:01

> Den rigtige gruppe er
> dk.edb.netvaerk

OK, undskyld. Prøver lige om jeg kan huske det til næste gang.

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-01-05 14:01

"MJ" <hej_jennerfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogle der kan udpege en god og billig en på edb priser vil
> det blive højt værdsat.

Jeg bruger
http://www.satech.dk/privat/routere.php?SID=8906d75413963c93800b&ProductID=64
til min webspeed forbindelse
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : MJ

Dato : 05-01-05 13:42

..

> Jeg bruger
> http://www.satech.dk/privat/routere.php?SID=8906d75413963c93800b&ProductID=64
> til min webspeed forbindelse

Hej Ivan!

Tak for buddet, det tager jeg med i overvejelserne...

Med venlig hilsen

Michael