Frontpanel til 5 1/4 drev plads
Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-01-05 21:49

Hej Gruppe

Jeg skal bruge et frontpanel så jeg er fri for at rode rundt nede bag
computeren hvergang jeg skal skifte stik.
Det panel jeg skal bruge skal mindst have usb og lyd (ind,ud og mic)
Der må gerne være mulighed for blæserstyring i enheden. Og kortlæser til
CompactFlash kort.
Jeg har fundet
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL990&Fane=CASE,CAACCCPA
Men jeg syntes der er for meget junk med. Og kabinetet det skal side i er
sort så hvis jeg kan få et sort vil det være bedst.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-01-05 22:01

On Sun, 02 Jan 2005 21:48:48 +0100, Thomas Hansen
<thomas.hansenGORILLA@lite.dk> wrote:

> [...]
> Men jeg syntes der er for meget junk med. Og kabinetet det skal side i
> er sort så hvis jeg kan få et sort vil det være bedst.

Jeg glemte halt at skrive at grunden til jeg skriver er at hvis I kender
et panel må I meget gerne henvis til det. Det lyder jo næsten som en
annonce hvilket ikke er tilfældet.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"