Q : forslag til en god multi func. printer
Fra : 8700

Dato : 02-01-05 16:35

Hejsa

Da Canon desværre ser ud til ikke at kunne levere denne multi func. printer
inden for overskuelig tid, er jeg nok nødt til at lede efter en anden multi
func.

http://www.canon.dk/for_home/product_finder/multifunctionals/multifunctionals/pixma_mp780/index.asp

Hvad har i af forslag til en god multi func. printer ??

<><><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen 8700

ICQ 6943693 Fjern alle XXX ved kontakt

Messenger : Rasser4444@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 17:00

"8700" <8700XXX@XXXtele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad har i af forslag til en god multi func. printer ??

Computercity i Aarhus har den
http://www.computercity.dk/Product/stocksum.aspx?where=store&identifier=DK33162