Billig køler til AMD Barton 2500
Fra : Morten Nielsen

Dato : 02-01-05 13:28

Hej,

Jeg skal bruge en billig køler til en AMD Barton 2500.

Kan nogen anbefale een?

Tak,

Morten

Fra : Aagaard

Dato : 02-01-05 14:01

> Jeg skal bruge en billig køler til en AMD Barton 2500.
>
> Kan nogen anbefale een?

Har installeret på ca. 10 pc'ere, med op til XP 3200+. Meget støjsvag.

--
Aagaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-05 14:01

Morten Nielsen wrote:

> Jeg skal bruge en billig køler til en AMD Barton 2500.
> Kan nogen anbefale een?

Spire WhisperRock IV til 109,- hos SHG. Den er ikke bare billig, den er
også både støjsvag, effektiv og uhyre let at montere

Jesper G. Poulsen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 02-01-05 14:05

"Morten Nielsen" <DELETEnyhedsgrupper@mortenn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg skal bruge en billig køler til en AMD Barton 2500.
>
> Kan nogen anbefale een?

Hvis du mener BILLIG! så er det nok den her.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=320424
eller
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=320338

Hvis du vil ofre lidt mere, så har jeg gode erfaringer med

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=320476

Alle 3 skulle fint kunne køle din Barton både ved std. hastighed og ved let
overclocking

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 02-01-05 16:26

On Sun, 02 Jan 2005 13:27:59 +0100, Morten Nielsen
<DELETEnyhedsgrupper@mortenn.dk> wrote:

>Kan nogen anbefale een?

Tak for inputtet. Jeg kigger lidt nærmere på de foreslåede kølere.

/Morten