Er Atlon XP døende?
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 02-01-05 13:13

Jeg sad lige og læste lidt om fremtiden hos AMD på

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2303

Athlon XP er slet ikke med. Har AMD droppet Athlon XP helt og overladt
markedet til Sempron?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 02-01-05 13:22

"Ole Frederiksen" <baltzer@_FJERN_DETTE_mail-online.dk> wrote in message
> Jeg sad lige og læste lidt om fremtiden hos AMD på
>
> http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2303
>
> Athlon XP er slet ikke med. Har AMD droppet Athlon XP helt og overladt
> markedet til Sempron?

Nå, jeg fandt selv svaret i en tideligere roadmap.

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2233

"The Athlon XP line is scheduled to end production in early in 2005,
according to the roadmaps we've seen"

Hm?, så er jeg snart den glade indehaver at en vetaran processor model
XP2500@3200 :)

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : JJ

Dato : 02-01-05 13:34

> "The Athlon XP line is scheduled to end production in early in 2005,
> according to the roadmaps we've seen"
>
> Hm?, så er jeg snart den glade indehaver at en vetaran processor model
> XP2500@3200 :)

Yes, helt sørgeligt at skulle af med den. Har selv lige solgt min
2500@~3400, men omvendt, min nye Athlon64 3800@4200 er også ganske nice ;)

JJ

Fra : Brizz

Dato : 02-01-05 14:40

Den kan jeg slå... XP 1800@1800

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 02-01-05 17:28

> Yes, helt sørgeligt at skulle af med den. Har selv lige solgt min
> 2500@~3400, men omvendt, min nye Athlon64 3800@4200 er også ganske nice ;)

Hmm... er da egentligt ikke et imponerende clock din nye kan, sammenlignet
med den gamle.
Langt under halvt så mange MHz har du fået fra dit OC - og regn det ud i
procenter bagefter :/

Nææ du, min P4 3@3.29 Dét rykker :p
Den VIL bare ikke op :(

Fra : Martin

Dato : 03-01-05 14:13

Hejsa
Casper Bang wrote:
> Nææ du, min P4 3@3.29 Dét rykker :p
> Den VIL bare ikke op :(

Vil den ikke op, selvom du rykker i den ? :)

Mvh
Martin, med min P4-2.667 @ ..... 2.667 MHz ;)