DKU-5 datakabel
Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-01-05 04:26

Hejsa i gruppen.

Har et spørgsmål som jeg ikke helt ved om skal i denne gruppe. Men jeg har
denne her nokia 3200. Jeg vil så gerne hooke den op til min com, enten via
IRDA eller et DKU-5 kabel. Men problemet er at jeg ikke kan få pc suite til
at se telefonen. Har prøvet alt hvad jeg kan forestille mig ville hjælpe og
intet virkede!

Er der nogen der har et forslag eller erfaringer med dette problem?

Håber der er en der kan hjælpe.....

På forhånd mange tak'

Michael Nielsen

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 02-01-05 09:05

Hej Michael

jeg skal ikke gøre mig klog på det, men der er to typer kabel. F-bus og
M-bus.

Hvad forskellen lige er, har jeg ingen anelse om, men jeg ved dog, at man
skal bruge det rigtige :)
- nogle kan man skifte "mode" på :)

/Morten

Fra : Ib Hansen

Dato : 02-01-05 12:46

Du skal instalere DKU-5 driver.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-01-05 15:02

Jeg har installeret en driver fra Nokia's side..... til DKU-5

MVH.
Michael