Canon PIXMA IP5000 bedste printer
Fra : KO

Dato : 01-01-05 16:30

Er på udkik efter en ny printer. Har læst en del om Canons PIXMA IP5000. Den
ser virkelig fornuftig ud. Nogen som kan anbefale den, eller måske en bedre
til under 1500 kr. som også kan skrive på CD-medier?

Fra : Mads

Dato : 01-01-05 17:11

On Sat, 1 Jan 2005 16:29:50 +0100, "KO" <kim.mailSLETdette@c.dk>
wrote:

>Er på udkik efter en ny printer. Har læst en del om Canons PIXMA IP5000. Den
>ser virkelig fornuftig ud. Nogen som kan anbefale den, eller måske en bedre
>til under 1500 kr. som også kan skrive på CD-medier?

Hej

Jeg har selv en Pixma 4000 og det er ihvertfald en kanon printer, så
5000'eren er sikkert mindst ligeså god. Den største forskel på de to
modeller er Pixma 5000 bruger en mindre dråbestørrelse, men jeg kan
nu ikke engang se forskel i udskrifterne under en kraftig lup.

mvh Mads

Fra : Sven

Dato : 01-01-05 17:12

> Er på udkik efter en ny printer. Har læst en del om Canons PIXMA IP5000.
> Den ser virkelig fornuftig ud. Nogen som kan anbefale den, eller måske en
> bedre til under 1500 kr. som også kan skrive på CD-medier?

Lillebroderen IP4000, som faktisk kan det samme som IP5000 bortset fra, at
dråbestørrelsen er større på IP4000. IP4000 laver et rigtig flot stykke
arbejde, også på mine DVD'ere , og så koster den kun 1199,- kr

Sven

Fra : Pico

Dato : 01-01-05 17:53

Sven wrote:

> [...]
> fra, at dråbestørrelsen er større på IP4000. IP4000 laver et rigtig
> flot stykke arbejde, også på mine DVD'ere , og så koster den kun

Jeg har iP5000 og den er virkelig vær at anbefale, men som de andre
skriver er der kun dråbestørelsen til forskel, udover prisen til
iP4000 og jeg købte kun 5000 for at være god ved mig selv, ellers var
det blevet 4000.
Pico