Canon S900 pris + genfyldningsblæk?
Fra : Stenovitz

Dato : 30-12-04 20:55

Jeg har lige set ovenstående printer på tilbud hos min lokale edb-
forhandler til 799,-. Canon S800 kender jeg lidt til, den opfylder fint
mine behov, så storebroederen må jo så følgeligt være en tand bedre.

Spørgsmålet er om prisen er ok? iflg. min lokale edb-forhandler er det et
knaldtilbud, men han er nu også kendt for at have ret pebrede priser.
Underligt nok, kan jeg ikke finde Canon S900 i EDBPriser.dk's database, så
jeg har ikke rigtig noget sammenligninsgrundlag.

Et andet spørgsmål, der trænger sig på, er om printerpatronerne til Canon
S900 kan genopfyldes med genopfyldningsblæk, jeg har nemlig en del
tilovers, som ellers skulle være brugt til min (desværre nu kassable) Canon
BJ7000. Er der nogen i dette forum, der skulle være bekendt med om det
skulle være tilfældet?

/Stenovitz

Fra : Preben Larsen

Dato : 30-12-04 23:56

"Stenovitz" <anonymous@no.home> skrev i en meddelelse
> [...]
> Canon
> BJ7000. Er der nogen i dette forum, der skulle være bekendt med om det

Hej
Det lyder umiddelbart som et rigtigt godt tilbud..
Jeg har en S900 og gav ca 3500 for 2 år siden..
Den gang var det een af de bedst omtalte printere til foto...
Du skal være opmærksom på at der er 6 enkelt farvepatroner...
de kan fåes for ca 50,-kr stk ved T Hansen, men kan så fyldes/skiftes een ad
gangen.
Jeg synes at foto kvaliteten er synligt bedre end fx HP 990cxi som jeg har
brugt på arbejdet..

Godt Nytår
mvh
Preben