USB dongle med bluetooth
Fra : Thomas G

Dato : 30-12-04 09:00

Hej Alle

Jeg har fået USB / Bluetooth print adapter ... men min bærbar har ikke
bluetooth så jeg skal have fingerne i en dongle.

Print adaptern er class 2/3 (20 meter rækkevide), og skal bruge en bluetooth
forbindelse der understøtter HCRP (Hardcopy Cable Replacement Profile) eller
SPP (Serial Port Profile) (se modellen her
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50426).

Kigger man på edbpriser kan man selv vælge om man vil betale fra en ~150 kr
til en ~1000 for en USB bluetooth dongle ... og da jeg ikke ønsker at betale
for meget ville jeg gerne høre lidt fra andre med erfaring på dette område

Hvad skal den kunne:
Printerne står på 1. sal og den bærbar står i stuen (afstand i lige linje
.... ca. 3-5 meter)
Den skal selv kunne understøtte HCRP eller SPP da det er hvad print
adapteren kræver (men det gør de måske alle ?)

Andre krav:
Den må selv gerne være så lille som mulig ... hvis det ikke medfører at
antennen ikke virker ordentligt.

hilsen Thomas G