FSB på Duron 1,2 GHz ?
Fra : Ulrik

Dato : 29-12-04 02:48

Hej

Nogen der kan sige mig, hvad FSB'en er på en AMD Duron 1,2 GHz ?

Duron 1,0 GHz har en FSB 200 MHz
Duron 1.3 GHz har en FSB 266 MHz

Men en Duron 1,2 GHz ligger jo midt mellem, så har den en FSB på 200 eller
266 MHz?

Håber en af jer kender svaret, meget gerne med link til information om Duron
1,2 GHz.

--
MvH

Ulrik Chr.
nettet@uacxx.dk

Fjern xx efter uac

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-04 03:29

> [...]
> 266 MHz?
>
> Håber en af jer kender svaret, meget gerne med link til information om

En Duron 1200 er FSB 200, det samme er en Duron 1300! - Så jeg ved ikke hvor
du har de tal fra...

Hvis du vil op på 266 med en Duron skal du ligge efter Applebreds, og de er
på 1400, 1600 og 1800 MHz...

Brian

Fra : Ulrik

Dato : 29-12-04 09:30

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> En Duron 1200 er FSB 200, det samme er en Duron 1300! - Så jeg ved ikke
> hvor
> du har de tal fra...

Takker for dit svar, ved egentlig heller ikke rigtig hvor jeg har de 266 MHz
til 1300'eren fra....

--
MvH

Ulrik Chr.