Cd skuffen ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 16:30

Er der nogen der kan svare mig på følgende: I de sidste par dage er min
CD-skuffe begyndt helt umotiveret, at kører ud.Jeg kan komme ind til
maskinen,så er den ude.Jeg kan ikke selv trykke på knappen for at få den ud.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Henning

Dato : 28-12-04 17:11

On Tue, 28 Dec 2004 16:30:12 +0100, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

>Er der nogen der kan svare mig på følgende: I de sidste par dage er min
>CD-skuffe begyndt helt umotiveret, at kører ud.Jeg kan komme ind til
>maskinen,så er den ude.Jeg kan ikke selv trykke på knappen for at få den ud.

Har du checket for virus?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 18:00

> Har du checket for virus?

Ja den er checket for virus.
Anne

Fra : Torben Larsen

Dato : 28-12-04 22:54

Hej Anne, er der mon én der laver fis med dig ?
Hvis der er andre der har adgang til din pc, så kan de lægge div.
drilleprogrammer ind.
Check nogle hér:
http://www.rjlsoftware.com/software/entertainment/
Der er også én der gør det din cdskuffe gør.

Torben Larsen
torben-larsen@webspeed.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 23:25

> [...]
> Check nogle hér:
> http://www.rjlsoftware.com/software/entertainment/
> Der er også én der gør det din cdskuffe gør.

Der er kun mig der har adgang til maskinen.Min mand går kun ind i den,når
han skal hjælpe mig med noget.Nu har han prøvet flere gange at få skuffen
ud,men ikke om den vil..Her inden for 1 time er skuffen kommet farende ud 2
gange,men gik hurtig ind igen.Det ser da godt nok sjovt ud Manden vil
chekke maskinen ordentlig i morgen.

Tak for siden du henviser sig.Den vil jeg kigge på.

Hilsen Anne

Fra : M@B

Dato : 29-12-04 10:56

> [...]
> ud,men ikke om den vil..Her inden for 1 time er skuffen kommet farende ud
> 2 gange,men gik hurtig ind igen.Det ser da godt nok sjovt ud Manden

SEJT.....Tror sgu vi er ovre i nogle andre krafter her :)

Mvh Mich.

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 11:25

> SEJT.....Tror sgu vi er ovre i nogle andre krafter her :)
>
> Mvh Mich.

Det samme har jeg tænkt på
Hilsen Anne