Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe tryout og spildt arbejde
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 12:43

Hej,

I forbindelse med download af en Adobe Illustrator Tryout skriver adobe:
"You will need to license a copy of InDesign CS to access documents you
created with the tryout version. "

Betyder det, at det arbejde, som jeg laver på en Tryout version er spildt,
hvis ikke jeg registrerer en licens ?

Dvs følger der en kodning med i filen, så den ikke kan åbnes i andre tryout
programmer, eller hvis man geninstallerer en tryout kan man så ikke åbne
filen og arbejde videre på den ?

mvh
Flemming

Fra : Klaus Petersen

Dato : 13-02-05 09:19

> Betyder det, at det arbejde, som jeg laver på en Tryout version er spildt,
> hvis ikke jeg registrerer en licens ?

Det er nok et godt bud.

> Dvs følger der en kodning med i filen, så den ikke kan åbnes i andre
tryout
> programmer, eller hvis man geninstallerer en tryout kan man så ikke åbne
> filen og arbejde videre på den ?

Det er hurtigere at prøve selv end at vente på et svar i en nyhedsgruppe.

Fra : Christoffer

Dato : 13-02-05 11:49

> tryout
Nej.. der er gemt en hulens masse registreringsnøgler så med mindre man ved
helt nøjagtig hvad man skal have fat i er det sådan set umuligt... og selvom
man ved man skal have fat i er jeg faktisk ikke sikker på at det umagen
værd, du skal ihvert rode med nogle sårbare OS-filer.

Fra : N. Lindhard

Dato : 04-07-05 04:30

Jeg kan bare bekræfte Flemmings frygt: Det er ikke muligt at åbne
InDesign-dokumenter/filer, der er fremstillet med en prøveversion af
programmet.

Så du har helt ret: det er spildt arbejde.