Andet multimedie
bentjuul 3670
oj@ats.dk
Fra : Martin Helbo

Dato : 03-02-05 11:16

Hej Ole

Du kan se hjemmesiden her:
http://www.ihg.dk/piu

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Mads

Dato : 03-02-05 12:28

On Thu, 3 Feb 2005 11:16:18 +0100, "Martin Helbo"
<helbo@FJERNthedude.dk> wrote:

>Hej Ole

Det var sgu usmart at offentliggøre din kammys email
addresse på den måde. Nu bliver han jo bombarderet
med SPAM mails.

Prøv lige at vågne helt op inden du sender noget næste gang.

mvh Mads

Fra : Martin Helbo

Dato : 03-02-05 13:27

"Mads" <DeathTo@ll.spammers> skrev i en meddelelse

> Prøv lige at vågne helt op inden du sender noget næste gang.

Ja, det var sq ikke så smart. Er der en måde at slette det på igen?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Mads

Dato : 03-02-05 16:34

On Thu, 3 Feb 2005 13:27:22 +0100, "Martin Helbo"
<helbo@FJERNthedude.dk> wrote:

>Ja, det var sq ikke så smart. Er der en måde at slette det på igen?

Agent har en cancel funktion, men om OE har ved jeg ikke.
Det er også for sent når der er gået flere timer. Så er posten
jo forwardet til stort set samtlige servere over hele kloden.

mvh Mads

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 04-02-05 16:58

> Ja, det var sq ikke så smart. Er der en måde at slette det på
igen?

Med OE6 kan du i menuen "Meddelelse" vælge "Slet". Det kan du med
de emner du selv har kreeret, men som Mads siger, så skal du ikke
vente alt for længe.

Lars