k700i forbindelse med PC via kabel DCU 11
Fra : jakob

Dato : 13-02-05 21:58

jeg er åbenbart dum, for jeg kan ikke finde ud af at få forbindelse mellem
min
sonyericsson k700i og min PC.

hvordan gør man?? jeg har sat usb-stikket i pc'ern og sat stikket i
telefonen
men det er åbenbart ikke nok, hvad mangler jeg??

jeg bruger win 2000

nogen der kan hjælpe ???

mvh jakob

Fra : MOS

Dato : 14-02-05 08:22

Har du overvejet noget bluetooth i stedet for. Det er lidt mere smart end
med kablet.

/MOS

Fra : jakob

Dato : 14-02-05 15:32

det hjælper jo så ikke på mit problem når jeg nu kun har et kabel :(

men du har desværre nok ret jo

mvh jakob

Fra : MOS

Dato : 14-02-05 15:44

Det kunne (måske) være en god ide, at få fat i en XP.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 14-02-05 18:18

"jakob" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> telefonen
> men det er åbenbart ikke nok, hvad mangler jeg??

Har du installeret USB-driveren?
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10139

MvH
Mikael

Fra : jakob

Dato : 14-02-05 21:51

aarrrrrggggggghhhhhhh kan ikke få driverne til at virke, har ellers service
pack 4, hvor
kravet er service pack 3, det er jo lige til at lukke op og skide i
kunne være jeg skulle installere xp, og håbe på at det så virker

mvh jakob

Fra : MOS

Dato : 15-02-05 06:18

Øhhh, SP3 og SP4 - det vil jeg godt høre lidt mere om.

Svjv har MS kun udgivet en SP2

Fra : Cox

Dato : 15-02-05 12:10

On Tue, 15 Feb 2005 06:18:06 +0100, MOS wrote:

> Øhhh, SP3 og SP4 - det vil jeg godt høre lidt mere om.
>
> Svjv har MS kun udgivet en SP2

Til XP, ja, men nu skriver han jo også i første post at han bruger Windows
2000

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 15-02-05 12:37

Hej

Den seneste service pack til Win 2000 er SP4.

MvH
Mikael

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 15-02-05 11:27

Hej

Kan du ikke installere driveren, eller kan du ikke forbinde telefonen?

Prøv evt. at kikke her:
http://www.sonyericsson.com/downloads/K700_GSG_Synchronization_R1a_EN.pdf
på side 6.

MvH
Mikael

Fra : jakob

Dato : 15-02-05 21:59

problemet er at computeren ikke vil accptere driverne, men nu har jeg set at
aldi har en
billige blåtands dongel, så den køber jeg i stedet, så vil jeg bare håbe at
det virker.