Stofanets debatgrupper
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-05-01 16:52

Hej alle

Findes der nogle interne Stofanetgrupper?

I øjeblikket kan jeg ikke hente indlæg. Der må være noget helt
galt for et hav af dem som jeg har hentet for længst og læst,
blev pludselig slettet og markeret som utilgængelige i formiddags
da jeg ville hente.

Godt at man kan benytte Sunsite.

--
Bertel

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 21-05-01 17:02

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Findes der nogle interne Stofanetgrupper?

Du kan måske få nogle svar i news:telia.internet news:telia.internet.drift
eller news:telia.internet.teknik

> [...]
> galt for et hav af dem som jeg har hentet for længst og læst,
> blev pludselig slettet og markeret som utilgængelige i formiddags

Ja deres newsserver stinker.

> Godt at man kan benytte Sunsite.

Helt enig.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Allan Joergensen

Dato : 21-05-01 17:49

Nicolai Boilesen <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote:

> Ja deres newsserver stinker.

Det håber vi at der er lavet om på.

--
Allan Joergensen (AJ1382-RIPE) - [DW] on the Undernet
Homepage: <URL:http://www.nowhere.dk/>

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-05-01 19:30

On Mon, 21 May 2001 18:01:38 +0200, "Nicolai Boilesen"
<nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote:

>Du kan måske få nogle svar i news:telia.internet news:telia.internet.drift
>eller news:telia.internet.teknik

Med min stofa-opkobling får jeg "Unable to find group" på alle 3.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Allan Joergensen

Dato : 21-05-01 19:45

Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Med min stofa-opkobling får jeg "Unable to find group" på alle 3.

My bad, det burde virke nu.

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-05-01 20:46

On 21 May 2001 18:44:46 GMT, dw@nowhere.dk (Allan Joergensen) wrote:

>My bad, det burde virke nu.

Jep

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Allan Joergensen

Dato : 21-05-01 17:48

Bertel Lund Hansen <nospamto@lundhansen.dk> wrote:

> Findes der nogle interne Stofanetgrupper?

Nej.

> [...]
> galt for et hav af dem som jeg har hentet for længst og læst,
> blev pludselig slettet og markeret som utilgængelige i formiddags

Telia Stofa Support er blevet orienteret om, at vi blev nødt til at lave
en lidt hastig overflytning til det nye system.

Desværre var det ikke muligt at ramme præcis den samme nummering som den
gamle server, så der vil i en kort periode være lidt knas med
artiklerne.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-05-01 19:51

Allan Joergensen skrev:

>Telia Stofa Support er blevet orienteret om, at vi blev nødt til at lave
>en lidt hastig overflytning til det nye system.

Okay. Det giver formodentlig en forbedring.

>Desværre var det ikke muligt at ramme præcis den samme nummering som den
>gamle server, så der vil i en kort periode være lidt knas med artiklerne.

Efter at jeg har fået flexrate, er det faktisk ligegyldigt. I
'gamle dage' ville det have kostet penge at hente dem igen. Men
det var rart at få en forklaring.

--
Bertel

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 21-05-01 22:21

dw@nowhere.dk (Allan Joergensen) writes:
> Desværre var det ikke muligt at ramme præcis den samme nummering som den
> gamle server, så der vil i en kort periode være lidt knas med
> artiklerne.

Er der et andet navn end news.stofanet.dk vi kan bruge for at slippe
for problemet? (Jeg bruger hamster på min win-box).
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Allan Joergensen

Dato : 22-05-01 07:27

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:

> Er der et andet navn end news.stofanet.dk vi kan bruge for at slippe
> for problemet? (Jeg bruger hamster på min win-box).

Nej