Virus opdatering.. :-)
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 21-05-01 16:54

Hejsa allesammen !!

Her kommer så dagens update på vores virus.. Lutter gode nyheder !!

Vi er lige kommet hjem fra "dagens besøg" og vi havde Poppy med hjem. Hun er
MEGET tynd, men virker glad og kælen, og er så småt begyndt at spise.

Pepsi og Bimmer fik sprøjtet vand ind igen, men dyrlægen sagde at de nu så
fine ud. Så de to skal ikke derop mere.. Poppy skal lige op i morgen og ses
på og så er det forhåbentlig overstået.

Domino, som igår brækkede sig, har ikke vist andre tegn. Hun spiser og
drikker godt, så jeg går ud fra at hun kastede op fordi jeg havde givet
hende alt for meget mad.. ( hønemor.. ) Killingerne og Romeo har heller ikke
vist nogle tegn på noget, så lige nu er jeg glad og fortrøstningsfuld !!

Jeg spurgte dyrlægen, om vi skulle afregne i morgen, og så sagde han med et
smil "ja, hvis jeg når at lægge det hele sammen.. Jeg har dine sedler
liggende over hele kontoret.. " ha ha.. Jeg gruer for prisen, men jeg satser
på omkring 5-6000 kroner.. Men jeg ved det ikke.. Men alene Poppy's
indlæggelse er jo omkring 1000 kroner + hendes medicin. Og vi har været
deroppe en uge i træk, med to katte hver gang, som har fået alle mulige
behandlinger.. Nå - men prisen er ikke noget problem, så længe kattene bare
overlever !!! ( Læs: ikke noget problem i forhold til kattenes ve og vel..
Problemet i forhold til budgettet er så en anden sag.. Men det klarer vi jo
nok endda )

Jeg vil gerne sige jer tak for alle de krydsede fingre og poter ! Jeg er
sikker på det har virket !!

Knus fra Pia og alle de -næsten- raske misser

--
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

Fra : Kirstine

Dato : 21-05-01 17:06

Hejsa Pia + pelskræ

Det var dog en herlig nyhed at få her på en kedelig mandag eftermiddag -
Tabasco og Julius sender et ekstra fæld og et spin.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-05-01 17:57

Hej Pia

Det var gode nyheder! Godt for jer og misserne - og stor medfølelse med den
kommende slunkne pengepung...

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Duckie

Dato : 21-05-01 19:36

On 21 maj 2001, you wrote in dk.fritid.dyr.kat:

> Hejsa allesammen !!

Hej Pia
> Her kommer så dagens update på vores virus.. Lutter gode nyheder
> !!
Jeg har desværre ikke kunnet følge med fordi tdc's news server har
været nede siden i Onsdags, det er den sådan set stadig, men jeg fandt
en anden vej hertil. Efter at ha' læst de få mail der var kunne jeg jo
se dine misser har været syge, de små stakler. Derfor er jeg da også
glad for at der nu er håb forude for dem.

>(Læs: ikke noget problem i forhold til kattenes ve og vel..
> Problemet i forhold til budgettet er så en anden sag.. Men det
> klarer vi jo nok endda )

Sådan havde jeg det også i forbindelse med Oliwers sygdom og død. Alt
hvad penge kunne gi' af chancer skulle prøves, men kun så længe det var
til gavn. Budgettet er noget jeg også ville bekymre mig om når kattene
var på ret køl.
Jeg håber dog at regningen ikke slår bunden helt ud af jeres økonomi.
Men det vigtigste er jo stadig: Hvor er jeg dog glad for at alle jeres
katte er på vej igen og at killingerne gik fri.

Kate

Fra : Denise

Dato : 22-05-01 07:17

Hej
Ih hvor er jeg glad på jeres vegne, for det er godt nok slemt mens det står
på,
og selvfølgelig hjælper det da at krydse fingre og poter.
Hilsen Denise