Hvilke software til at lave simpel musik m~
Fra : michael

Dato : 11-02-05 11:03

Hej jeg har lige købt et nyt 24 bit soundblaster audity2 lydkort og har søgt
på internettet som en gal efter et stykke simpel software der kan efterligne
de keyboard med rytmebox som man kan købe rundt omkring, bl.a. i
legetøjsforretningerne. I starten er det jo bare til a lege med og få en
fornemmelse af hvad computeren/lydkortet kan. Findes sådan noget software
med rytmebox og mulighed for at bruge mikrofonen også ?

Venligst Michael

Fra : Johnny Bonde

Dato : 11-02-05 13:50

Hejsa du

f eks programmet Jammer

mvh Johnny

Fra : michael

Dato : 11-02-05 21:30

tak det ser ret godt ud. det prøver jeg.

vh. michael

Fra : Olesen

Dato : 11-02-05 18:43

> [...]
efterligne
> de keyboard med rytmebox som man kan købe rundt omkring, bl.a. i

Du skal da prøve "Band In A Box".
Her er der ufattelig mange muligheder
for at lege og eksperimentere, programmet
er ufattelig godt skruet sammen hvad muligheder
angår, men lyden er nok så som så, indtil
der kan bruges VST plugins..så må det køre..

Men du kan exportere dine midifiler til andre
programmer, hvor du kan gøre den færdige.

Fra : michael

Dato : 11-02-05 21:30

band in a box ser også godt ud og jeg prøver dette også.

vh. michael