All inclusive Egypten
Fra : hedegaard

Dato : 10-02-05 18:30

Hejsa gr.
Vi overvejer at tage en afslapningsferie i Egypten inden længe. Vi er
familie på 4 med børn på 5 og 2år.
Jeg har kig på et par hoteller med All inclusive ved rødehavet og kunne da
godt lige tænke mig at høre om der er nogen erfaringer? Godt som skidt...
Hvordan er maden? - hotellerne ligger generelt omkring 4 stjerner.
Vh Tina

Fra : Kasper

Dato : 10-02-05 18:42

Har prøvet All inclusive med Nazar i Tyrkiet og det var god og rigelig mad.
men det kunne godt virke lidt som en spisesal. men ok. Det var dejligt at
børnene kunne tage sodavand og sandvich og fritter osv.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-02-05 10:44

"hedegaard"
> [...]
> godt lige tænke mig at høre om der er nogen erfaringer? Godt som skidt...
> Hvordan er maden? - hotellerne ligger generelt omkring 4 stjerner.

Maden skulle der ikke være problemer med i Ægypten,
de kan det der med turister og unger, men helt ærligt
er det ikke lidt eventyrløst..
Hotellerne er alle af rimelig standart, nogle har charme
andre er, hehe lidt kønsløse - men det røde hav er alt
det du kan forestille dig og mere til, ungerne vil elske det,
og poolen plejer jo også at holde dem beskæftigede, mens
far og mor læner nakken tilbage.. HUSK dykkerbriller og
snorkel - en stor oplevelse..!! -max-

Fra : olem_siri@yahoo.com

Dato : 25-02-05 05:08

";o\Det er ikke en særlig god ide med det "all Inc" i Ægypten, da det
er billigere at gå ud og spise, hvis man bare lige holder sig væk fra
hovedgaden.
På den anden måde binder man sig jo til at spise på det samme hotel
alle dagene, og da alle udflugterne og lig. er inkluderet lunch, så
vil jeg sige at det er spild af penge.
Svømmebriller og snorkler kan lejes for 20 kr. pr dag, så det kan ikke
betale sig at investere i det, hvis man ikke har det på lager.
Hvis I skal på udflugter, så lad være med at bestille dem på hotellet,
gå en tur, der er mange som sælger de samme ture til 1/2 pris af hvad
de tager på hotellerne.
Ellers er det supert i Sharm el Sheikh, kan kun anbefale det, har selv
boet i Ægypten i 2 år(Alexandria) og var mange gange i Sharm.
MVH.
Ole