Tabel
Fra : S?ren Hansen

Dato : 10-02-05 20:19

Hej
Hvordan kan jeg få dette lagt i en tabel?

$foresp = mysql_query("SELECT dato, overskrift, tekst FROM nyheder
ORDER BY dato DESC LIMIT 0,10");
while($data = mysql_fetch_array($foresp)){

echo "<B>$data[1]</B> - ";
echo date("j/n - Y", $data[0]);
echo "<BR>$data[2]<BR><BR>";
}
?>

mvh
Søren Hansen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 10-02-05 21:31

S?ren Hansen wrote:

> Hvordan kan jeg få dette lagt i en tabel?
>
> [kode]

Vil du indsætte data i en tabel i MySQL eller vil du printe dine data i
en tabel i html? Dit spørgsmål er ikke helt vildt klart.

--
Peter Farsinsen
peter at farsinsen dot dk

Fra : S?ren Hansen

Dato : 11-02-05 12:55

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> wrote in message news:<420bc4a9$0$29279$14726298@news.sunsite.dk>...

> Vil du indsætte data i en tabel i MySQL eller vil du printe dine data i
> en tabel i html? Dit spørgsmål er ikke helt vildt klart.
Planer er at det er data der skal hentes i MySQl og sættes i en tabel.
Det skal også være muligt at udskrive disse data.
Mvh. Søren Hansen