Wacken 2005, hvem ta'r mig med..
Fra : Dennis Sørensen

Dato : 10-02-05 03:23

Hey.. Wacken i år bliver fantastisk..

Accept, Edguy, Ensiferum, Finntroll, Gorefest, Illdisposed (oh yeah!) ,
Mercenary (oh yeah!) , Nightwish, Samael, Sonata Arctica, Tristiana er
grunde nok (gange 10.001) til at tage dertil..

Desværre er jeg indehaver af fattige venner, som (muligvis) gerne vil med,
men det koster jo op til to dåser makrel med dild osv., og derfor er det
svært at lokke med folk... Derfor..

Hvem arrangerer en tur hvor enlige metal-folk, som mig, kan hænge med på ??
Jeg garanterer hygge, historier og sikkert også pinlige episoder..

- Dennis i metal-nød :)

Fra : Q

Dato : 11-02-05 00:21

"Dennis Sørensen" <dennix99@DELETEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
??
> Jeg garanterer hygge, historier og sikkert også pinlige episoder..

Nordic Rock Booking har de seneste år arrangeret ture til Wacken, så mon
ikke også de gør i år?...

Jeg har ikke lige gennemskuet min arbejdsplan over sommeren endnu, men jeg
er også fristet til at starte askebægeret op og køre til Wacken... Hvis jeg
kommer afsted ryger der en melding op i gruppen om evt. kollektiv transport

/peter

Fra : Dopedog

Dato : 11-02-05 15:29

> Accept, Edguy, Ensiferum, Finntroll, Gorefest, Illdisposed (oh yeah!) ,
> Mercenary (oh yeah!) , Nightwish, Samael, Sonata Arctica, Tristiana er
> grunde nok (gange 10.001) til at tage dertil..

Hvordan KAN du dog blande Nightwish sammen med alle de fede metal bands ? :o