Teleservice-Vejle????
Fra : Sorensen

Dato : 09-02-05 18:58

Jeg skal sydpå i morgen( Åbenrå) fra Skive og tænkte at hvis der ligger en
Teleservice butik eller lign på vejen eller næsten på vejen, så vil jeg
vende ind til dem og få opdateret sofwaren i min SonyEricsson S700I. Men jeg
kan ikke rigtig finde en butik i nærheden, er der nogen som ved noget om et
sted på vejen, hvor det er muligt at få lavet sådan en reparation.

Ib

Fra : Lars [6710]

Dato : 09-02-05 22:20

Sorensen wrote:
> [...]
> kan ikke rigtig finde en butik i nærheden, er der nogen som ved noget om et
> sted på vejen, hvor det er muligt at få lavet sådan en reparation.

Tvivler på at du bare lige kan få det ordnet på stedet.
jeg har lige haft min T610 inde til opdatering via SONOFON erhverv i Vejle.

Det tog 7 arbejdsdage !!!!!

Ufatteligt men sandt, og så var jeg vist heldig

mvh

Lars

Fra : John

Dato : 09-02-05 22:25

"Lars [6710]" <lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> skrev i en meddelelse

> Tvivler på at du bare lige kan få det ordnet på stedet.
> jeg har lige haft min T610 inde til opdatering via SONOFON erhverv i
Vejle.

> Det tog 7 arbejdsdage !!!!!

Utroligt. Hos Teleservice ordnede de det med det samme. Jeg tror jeg kunne
hente telefonen efter en time.

Mvh

John

Fra : Lars [6710]

Dato : 10-02-05 22:42

John wrote:

> Utroligt. Hos Teleservice ordnede de det med det samme. Jeg tror jeg kunne
> hente telefonen efter en time.

Så skal der da vist skiftes leverandør

mvh

Lars

Fra : John

Dato : 09-02-05 22:24

"Sorensen" <ibso37@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> sted på vejen, hvor det er muligt at få lavet sådan en reparation.

Hej

Teleservice har kun afdelinger i Odense og Esbjerg.

Mvh

John

Fra : BorreBoy

Dato : 09-02-05 22:31

> [...]
> om et sted på vejen, hvor det er muligt at få lavet sådan en reparation.

TeleCare kan gøre det på et par timer, hvis du har din kvittering med. Der
er dog ikke en filial på din rute.
http://www.telecare.dk/dansk/

--
Med venlig hilsen,