Thailand
Fra : Elvis

Dato : 09-02-05 18:10

Hej

Står og skal til thailand...og kom ligetil at tænke på med strøm...skal man
selv have adapter med eller kan man købe eller leje det derude...

Hilsen Elvis

Fra : Peter Loumann

Dato : 09-02-05 20:08

Elvis skrev:

>Hej

Hej

>Står og skal til thailand...

Heldige kantøffel!

>og kom ligetil at tænke på med strøm...skal man
>selv have adapter med eller kan man købe eller leje det derude...

Hverken eller. Alle de steder jeg har været, har haft 220 V og smme
stik som her ...

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Elvis

Dato : 10-02-05 17:55

hej

Jeg siger mange tak for svaret... og vil så lige gå og glæde mig de sidste
par dage inden jeg rejser...

mvh. Elvis