Telefon/ir/windows...
Fra : Jeppe Bundgaard

Dato : 09-02-05 17:17

Hej!

Vores hjem har lige været ude og investere i to styks
samsung shg-e700 mobiler, og da puteren allerede
havde et ir-kabel tilsluttet mente jeg at det måtte være
en forholdsvis nem lille operation at hente software fra
samsungs hjemmeside og få tingene til at spille sammen.
Men nej, windows opfatter godtnok det infrarøde modem,
men telefonen dropper ir forbindelsen efter et minut (som
er telefonens "idle" tid åbenbart)

Operativsystem er win2k - alle servicepacks og fixes.
IR-kabel er et "chippy" ir universal kabel

Håber ikke at blive flamet for denne beskeds evt. "mis-
postning", et simpelt XFUT til evt relevante gruppe vil
blive modtaget med kyshånd.

/jb

Fra : Anders

Dato : 09-02-05 17:17

Har du prøvet med XP

/Anders

Fra : Jeppe Bundgaard

Dato : 09-02-05 17:28

> Har du prøvet med XP
>
> /Anders

Nej, ville gerne have min telefon og min puter til at snakke sammen,
ikke have min pc inficeret med den ondeste virus...

/JB

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-02-05 19:46

Jeppe Bundgaard wrote:
> [...]

Og har du prøvet at spørge i den rigtige gruppe ?

Du er i en markeds-gruppe til privat køb og salg - altså en slags
loppemarked - og så vidt jeg kan se, så vil du hverken købe eller sælge
noget ?

Prøv i stedet i news:dk.teknik.telefoni.mobil

Du kan læse om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Christian F

Dato : 10-02-05 21:13

Uha da det lyder slemt

Btw. Du kan ikke bruge den infrarøde port i en E700 til andet end
modemopkald + udveksling af visitkort

Dvs du skal have et datakabel

Christian