Keith Caputo
Fra : Håkon Paulsen

Dato : 09-02-05 13:12

Hej derude!

Efter lidt surfing har jeg fundet ud af at Keith Caputo (tidl. Life Of
Agony-sanger) efter sit første soloalbum har udgivet et album kaldet
'perfect little monsters' samt en liveindspilning af samme; 'live
monsters'.

Disse kan kun få's i USA eller for livealbummets vedkommende via
Caputos hjemmeside. Har dog set enkelte eksemplarer på Ebay.de

Er der nogen derude, der har en af disse skiver? Er de gode?

/håkon

Fra : Hans Hüttel

Dato : 09-02-05 22:55

I artikel <11079512720.620717972086165@dtext.news.tele.dk> skrev
Håkon Paulsen <hakonbp@QNSZHhotmail.com> (slet QNSZH):

> [...]
> Caputos hjemmeside. Har dog set enkelte eksemplarer på Ebay.de
>
> Er der nogen derude, der har en af disse skiver? Er de gode?

Jeg har "Perfect Little Monsters"; produktionen er langt mere primitiv
end hvad man kunne høre på "Died Laughing". Ikke så underligt, for
Caputo spiller alle instrumenter. Sangskrivningen er ikke på samme høje
niveau som på "Died Laughing". Man får fornemmelsen af at den gode Keith
manglede inspiration. Med andre ord var jeg temmelig skuffet.

Hans

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 11-02-05 17:06

Hans Hüttel wrote:

> [...]
> høje niveau som på "Died Laughing". Man får fornemmelsen af at den
> gode Keith manglede inspiration. Med andre ord var jeg temmelig

Jeg havde samme oplevelse...
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Håkon Paulsen

Dato : 13-02-05 23:18

Tak til d'herrer for reaktionerne.

Efter at have fået fingre i, og hørt, 'Perfect...' vil jeg sige,
at der er ganske gode sange på den - men at de skjuler sig bag
dels den mangelfulde produktion (som dog omvendt i enkelte
tilfælde bidrager til at give sangene en helt speciel stemning...
i mine ører i hvert fald), dels KC's tendens til at blive lidt
for 'følt' og, well, irriterende i sin måde at synge på. Der har
helt klart manglet en producer til at sige 'Keith, nu skruer du
lige ned for traumerne, ikke!'...

Men jeg synes, at I skulle tjekke de lydklip ud, som ligger på KC
hjemmeside - de stammer fra en liveplade med flere af sangene
fra 'Perfect...', og der er tale om en anden produktion, som
virkelig klæder sangene - lyder det til!

/Håkon