Parga - Grækenland
Fra : Nielsen

Dato : 09-02-05 13:13

Hej Gruppe

Vi overvejer at tage 14 dage til Parga i Grækenland til sommer.
Har nogle af jer erfaringer med stedet, så hører vi meget gerne om det?

På forhånd tak.

Mvh
Erik Nielsen

Fra : Daniel Birch

Dato : 10-02-05 20:51

"Nielsen" <nmb15012@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi overvejer at tage 14 dage til Parga i Grækenland til sommer.
> Har nogle af jer erfaringer med stedet, så hører vi meget gerne om det?

Vi var en uge i Parga sidste sommer (august), og det er en enormt hyggelig
lille by. Man får hurtigt et overblik over byen, men den er stor nok til at
man ikke keder sig lige med det samme, og man kan også spise et nyt sted
hver dag!

Havnen er MEGET charmerende og strandene ganske gode.

Når det er sagt, tror jeg ikke, jeg ville gide 14 dage. En uge var helt
perfekt, men så følte vi også, at vi havde set byen og området. Vi lejede en
bil i 3 dage og kørte bl.a. ned til Nekromantion. En anden dag kørte vi til
Lefkas og brugte en hel dag der. Omvendt er vi ikke dem, der gider ligge på
stranden i dagevis, så hvis man er til dét, kan man sagtens få 14 dage til
at gå i Parga. Jeg tror nok, at nogle charterselskaber tilbyder en
kombination af Parga og et andet sted, med en uge hvert sted. Det ville være
mit valg.

Jeg kan anbefale www.parga.com, som er en lokal hjemmeside med meget info og
mange billeder.

Skriv gerne, hvis du vil vide mere.