At give en instans et ID?
Fra : bunallo

Dato : 08-02-05 23:10

Kan det lade sig gøre? Ideen er at jeg senere bare kan skrive dette ID og så
tilgå (afslutte fx) denne instans.

Fra : Jens Rosenkvist

Dato : 09-02-05 00:40

bunallo wrote:
> Kan det lade sig gøre? Ideen er at jeg senere bare kan skrive dette ID og så
> tilgå (afslutte fx) denne instans.

Sammenfaldet med denne opgave:
http://www.diku.dk/undervisning/2005f/dat-os/opgaver/G/G_2005.pdf virker
jo påfaldene. Må man spørge om det er i forbindelse med denne opgave du
vil løse det?

Kan da sige, at jeg har løst dette problem i forbindelse med ovenstående
opgave.

Fra : bunallo

Dato : 09-02-05 12:26

Jep det er den der kæmpes med. Jeg fandt en metode i Thread der hedder
getName() som retunere navnet på den pågældende tråd. Ved ikke om det kan
gøres smartere, men det fungere ok.