Nokia 5100 Vil ikke tænde
Fra : Palle S.

Dato : 08-02-05 19:19

Min Nokia Håndværker telefon model 5100

Vil pludselig ikke tænde mere, heller ikke hvis jeg tager skallen af og
prøver direkte på knappen.

Er den til skraldespanden eller kan jeg selv med lidt vejledning reppe den.

Venligst

Palle

Fra : Kim

Dato : 08-02-05 19:41

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min Nokia Håndværker telefon model 5100
>
> Vil pludselig ikke tænde mere, heller ikke hvis jeg tager skallen af og
> prøver direkte på knappen.

Med risiko for at træde dig over tæerne... :
Er du 100% sikker på, at der er strøm på batteriet ?

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 19:43

> [...]
> prøver direkte på knappen.
>
> Er den til skraldespanden eller kan jeg selv med lidt vejledning reppe

Havde samme problem får et ½ års tid siden det blev ordnet på en time hos
Nokia servicecentret i Frederiksberg centeret på garantien.

Mvh.

Dannie

Fra : Anders

Dato : 09-02-05 10:50

Hvis der stadigvæk er garanti på den, så send den til rep.
- Husk den originale kvittering med.

/Anders