Softw i N6600
Fra : [7400] René

Dato : 06-02-05 16:26

Kan man selv via et kabel lægge nyt software (Styresystem) ind i en Nokia
6600 ?

Hvilken Version er den nyeste ?

--

Rene
/ Herning

Fra : Zulu

Dato : 06-02-05 17:57

[7400] René wrote:
> Kan man selv via et kabel lægge nyt software (Styresystem) ind i en
> Nokia 6600 ?
>
> Hvilken Version er den nyeste ?

Nej, ikke anderledes end andre Nokia'er kan bliver firmware-opgraderet.

Zulu

Fra : [7400] René

Dato : 07-02-05 21:46

Det er jeg helt med på at der kan lægges nyt firmware ind på telefonen...men
spørgsmålet lød på kan jeg selv gøre det hvis jeg har kablet ?
og hvilken Version er den nyeste til Nokia 6600 ? hvor kan jeg se det...

mvh
Rene

Fra : [7400] René

Dato : 07-02-05 21:49

Ahaaaaa fandt lige Nokia 6600 NHL-10 5.27.0 *#0000#
http://www.mobilsiden.dk/tips/SWnokia.php

/ Rene´

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 11-02-05 22:42

sø 06 feb 2005 04:25:46p satte [7400] René sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Kan man selv via et kabel lægge nyt software (Styresystem) ind i en Nokia
> 6600 ?

Mener du Software eller firmware for der er stor forskel.

Software (programmer) kan du selv lægge i uden noget vidre andet end en
Bluetooth-dongle eller et infrarødt øje.

Firmwaren er straks mere besværlig men det kan jeg se der er en anden der
har svaret på længere nede i tråden.

Steven

Fra : [7400] René

Dato : 15-02-05 23:06