Dårlig lyd i nok 3100 ?
Fra : Vdub

Dato : 06-02-05 16:13

Kan det passe at lyden er dårligere end i en nok 3310 ?

Fra : Vdub

Dato : 06-02-05 21:12

Jeg har lige købt en brugt Nokia 3100, lækker telefon, men lyden i
ørehøjtaleren er under al kritik, selv om lyden er skruet helt op kan man
næsten ikke høre noget med mindre man trykker telefonen hårdt ind mod øret.
Og lyden er lys og skærende, ikke behagelig og rund som min gamle 3310. Er
der mon noget galt med den. Kan højtaleren være i stykker ?

Er det noget man selv kan skifte ?

Med venlig hilsen

Steffen
6400

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 22:01

Højttaleren kan sagtens være defekt, og du kan godt skifte den selv, hvis du
er rimelig snild på fingrene.

/Anders

Fra : Vdub

Dato : 06-02-05 22:13

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Højttaleren kan sagtens være defekt, og du kan godt skifte den selv, hvis
du
> er rimelig snild på fingrene.
>
> /Anders

Hvor køber man en ny henne, og koster den en million ?

-Steffen

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 22:27

Der er ikke så dyre !.

Prøv at køre forbi thansen, og se om de skulle have noget på lager. De har
jo meget underligt i butikken.

Ved ikke helt exact hvad den koster, men vil gætte på under 50,-

Fra : Vdub

Dato : 06-02-05 22:37

> [...]
> jo meget underligt i butikken.
>
> Ved ikke helt exact hvad den koster, men vil gætte på under 50,-

Så vil jeg da prøve

Tak for hjælpen
-Steffen