Hvilken Nokia ?
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 06-02-05 11:11

Tri-band
Java
Bluetooth
GPRS
Navi
Billig

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-05 11:37

> Tri-band
> Java
> Bluetooth
> GPRS
> Navi

Hvorfor skal det være Nokia?

> Billig

Det bliver vidst svært.

Mener du navigationsmuligheder med "navi"? Ellers kunne Nokia 6230 være et
godt bud.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 11:49

Hvorffor kan den ikke fåes billig....

Har set dem flere steder til 1,- (med abb.).

/Anders

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-05 12:04

> Har set dem flere steder til 1,- (med abb.).

Ja, med et abonnement til 299 kr. pr. måned.

Men det afhænger jo af definitionen af billig.

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 13:25

Prøv lige at kigge på www.debitelshop.dk der koster en Nokia 6230 1,- .

Hvis man så vælger abb. DebitelWinner, så koster den 0,- i abb. men til
gengæld bliver du bonget for 199,-
(- servicepakken)

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-05 14:15

> Prøv lige at kigge på www.debitelshop.dk der koster en Nokia 6230 1,- .

Ja - men det afhænger jo stadig af hvad du lægger i definitionen "billig".

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-02-05 12:06

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Hvorffor kan den ikke fåes billig....
>
>Har set dem flere steder til 1,- (med abb.).

Så har ikke læst rigtigt på lektien

Mobiltelefoner koster penge, og der er kun een til at betale: dig !!

Enten kan du betale telefonen med det samme, eller også over 6 måneder
via abonnementet. Og sidstnævnte løsning er kun sjældent den
billigste....

<mlr>

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-05 12:09

> Enten kan du betale telefonen med det samme, eller også over 6 måneder
> via abonnementet. Og sidstnævnte løsning er kun sjældent den
> billigste....

Omvendt - man sparer normalt 1-200 kr. totalt ved at købe den med
abonnement. Det er sjældent, at man sparer penge ved at købe den uden
abonnement.

At jeg så foretrækker at købe uden abonnement er en helt anden sag.

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 06-02-05 13:06

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in
> Enten kan du betale telefonen med det samme, eller også over 6 måneder
> via abonnementet. Og sidstnævnte løsning er kun sjældent den
> billigste....

Jeg syntes nu ofte man møder tilbud hvor pris + oprettelse + 6 x abb (eller
min. forbrug) er mindre end prisen uden abb. Under forudsætning man selv kan
låse den op, eller vil bruge samme operatør.

Har fx. lige købt en Nokia 3220 med Orange GO199 til 25 øre. Det kan vist
ikke fås billigere, og den blev fint låst op med en gratis web unlock.

PS: 3220 har ikke BT, så det var ikke et forslag til Andersen

/Peter

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 13:17

Nu bliver dert jo ikke nævnt noget om abb. fra Andersen (3650).

/Anders

Fra : Dennis

Dato : 06-03-05 16:26

Michael Rasmussen wrote:

> Mobiltelefoner koster penge, og der er kun een til at betale: dig !!

Det er der vidst ingen tvivl om...

> Enten kan du betale telefonen med det samme, eller også over 6 måneder
> via abonnementet. Og sidstnævnte løsning er kun sjældent den
> billigste....

Det passer derimod ikke helt. Det har flere gange været i tv, at det
godt kan betale sig at købe den med abonnement. Bl.a. slog rabatten
engang fast, at man nogle gange/steder kunne spare knap 1.000 kr.
Og det var inkl. telefonen, abn. i bindingsperioden, samt at få den låst
op (de brugte vist simlock.dk).

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 17:00

On Sun, 6 Feb 2005 11:11:25 +0100, "Andersen \(3650\)"
<virkerikke@nospam.dk> wrote:

>Tri-band
>Java
>Bluetooth
>GPRS
>Navi
>Billig

Nokia 6600 og så køber du herefter en TomTom Mobile pakke (se her
http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=23).

Så er du kørende med navigation og hvad du ellers ønsker.

Men billigt? Kommer an på hvad du mener med billigt.

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 06-02-05 17:32

"Brian B. Christensen" <Brian snabela brinch dot it> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så er du kørende med navigation og hvad du ellers ønsker.
>
> Men billigt? Kommer an på hvad du mener med billigt.

Den lyder da til at være rimelig i anskaffelse. 2058 som billigste uden abb.
Med Debitel 1øre Extra: pris 99 + oprettelse 99 + 6 mdr a 299 = 1992
Altså 66 kr. sparet + det der evt følger med af taletid. (har ikke tjekket)
Altsammen fundet via mobilpriser.dk

Takker for indput

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 17:35

On Sun, 6 Feb 2005 17:31:56 +0100, "Andersen \(3650\)"
<virkerikke@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Med Debitel 1øre Extra: pris 99 + oprettelse 99 + 6 mdr a 299 = 1992
>Altså 66 kr. sparet + det der evt følger med af taletid. (har ikke tjekket)

Og så lige TomTom mobile, ikke at forglemme. Så er du over 4000 for
hele pakken.

Mvh. Brian

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 06-02-05 18:00

> Og så lige TomTom mobile, ikke at forglemme. Så er du over 4000 for
> hele pakken.

Jeps, men det er stadig billigere end en PDA, og så kan du også ringe
(Ved godt der er kommet PDA'er med fon i, men de er temmelig store)