2 gb mmc kort?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-02-05 21:46

Jeg har fået at vide at min nye mobilos kan tage op til 2 gb mmc kort,
MEN hvor i danmark kan de købes?
Og hvis ikke danmark, hvor i udlandet så?
Der er ingen på www.edbpriser.dk

Jeg ved at de er lavet, se her:
http://www.dpreview.com/news/0405/04053101pretecmmc4.asp

Læg mærke til datoen øverst. Det var marts 2004, så de skulle da være til at
få fat på...

Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-05 07:29

> Jeg har fået at vide at min nye mobilos kan tage op til 2 gb mmc kort,
> MEN hvor i danmark kan de købes?

Nu har jeg efterhånden søgt Google tynd, uden at finde andet end nyheder fra
2004 om, at nu er kort på 2 Gb. opfundet.

> Og hvis ikke danmark, hvor i udlandet så?

Det lader ikke til, at kortet nogensinde er kommet i handel. Du kan
eventuelt maile Pretec (som er producenten) og spørge, om det rent faktisk
kan købes.

> Læg mærke til datoen øverst. Det var marts 2004, så de skulle da være til
at
> få fat på...

Der står nu maj øverst .

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 06-02-05 11:09

> Nu har jeg efterhånden søgt Google tynd, uden at finde andet end nyheder
> fra
> 2004 om, at nu er kort på 2 Gb. opfundet.
Jep, har også har et vist bøvl med at finde et 2 gb kort
Og på www.pretec.com er det største kort 1 gb.....

> Det lader ikke til, at kortet nogensinde er kommet i handel. Du kan
> eventuelt maile Pretec (som er producenten) og spørge, om det rent faktisk
> kan købes.
Det vil jeg også gøre...
Det undrer mig dog at de åbenbart har lavet det Maj 2004 og det stadigt ikke
kan købes....

> at
>
> Der står nu maj øverst .
Du har ret