Lyd på Siemens CX 65
Fra : Telemand

Dato : 04-02-05 23:03

Jeg har lige købt en Siemens CX 65, som jeg er meget glad for, jeg har altid
været til Siemens..
Jeg synes bare ikke der er særlig høj lyd i højttaleren, jeg kan ikke så
godt høre den jeg taler med. (Døjer ellers ikke med at høre.)
Kan den skrues op på en eller anden måde???

Telemand

Fra : Kim Andersen

Dato : 05-02-05 10:41

"Telemand" <skipper@nospamit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt høre den jeg taler med. (Døjer ellers ikke med at høre.)
> Kan den skrues op på en eller anden måde???

Hej,

jeg har en C65, på den kan man skrue op for højttaleren med joysticket under
samtalen, måske det samme gør sig gældende for din model.

--
Med venlig Hilsen / Best Regards

Kim Andersen
Tlf: 28267268
MSN: kfand@hotmail.com

Fra : Telemand

Dato : 05-02-05 15:40

Hej igen.
Tak for det.
Det lyder til at det er ligeså på denne model, jeg havde bare ikke rigtig
kunnet finde noget om det i manualen.
Telemand.