Hvor plat - betale for at modtage en beske~
Fra : Christopher Tracy

Dato : 04-02-05 20:18

Hey

http://www.msn.dk/mobil/mobile/messenger/

Det er sq da ringe man skal betale 1 kr. for at MODTAGE en besked :-/
Det har jeg da aldrig oplevet før.

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Ding-Dong

Dato : 04-02-05 21:01

Christopher Tracy skrev i en meddelelse
> http://www.msn.dk/mobil/mobile/messenger/
>
> Det er sq da ringe man skal betale 1 kr. for at MODTAGE en besked :-/
> Det har jeg da aldrig oplevet før.
Jeg er ved at skift fra sonofon til CBB.
Hos CBB kan man også bruge MSN og der koster det kun 9 øre at sende - ingen
udgufter ved at modtage.
Mvh

Ding-Dong

Fra : RpR

Dato : 04-02-05 23:30

> Jeg er ved at skift fra sonofon til CBB.
> Hos CBB kan man også bruge MSN og der koster det kun 9 øre at sende -
ingen
> udgufter ved at modtage.

Og har man en Series 60 telefon fra Nokia (6600, 7610, osv) så kan man bare
være på MSN via GPRS. Koster vel en flad femmer at være på en hel dag, max.

Der fås også java programmer der kan det samme, som så burde virke på mindre
telefoner, bare de kan java.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Martin Schou

Dato : 05-02-05 17:38

> [...]
> max.
>
> Der fås også java programmer der kan det samme, som så burde virke på

programmer som bla. tipicme, cmessenger (frit fra hukkommelsen).

Synes dog at CBB's er det bedste jeg har prøvet.

Martin

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-05 11:13

"Martin Schou" <nospam@nospam.ns> wrote in message

> programmer som bla. tipicme, cmessenger (frit fra hukkommelsen).
>
> Synes dog at CBB's er det bedste jeg har prøvet.
>
> Martin

ingen tvivl om at agile messenger er klart bedst flottest og helt helt
gratis (udover gprs) og kan tage alle im's

Fra : Martin Schou

Dato : 07-02-05 15:39

> ingen tvivl om at agile messenger er klart bedst flottest og helt helt
> gratis (udover gprs) og kan tage alle im's

Den kendte jeg så ikke. Hvilken af versionerne skal man hente til N6230 ved
du det?
Martin

Fra : RpR

Dato : 07-02-05 17:50

> Den kendte jeg så ikke. Hvilken af versionerne skal man hente til N6230
ved
> du det?

Dur ikke til 6230

--