Min Nokia 8210 kan ikke finde ud af batter~
Fra : Morten

Dato : 03-02-05 21:36

Hej

Jeg har en 8210 som simpelthen løber tør for batteri hver gang jeg taler i
den ...

Det underlige er at det sker uanset hvad ... der kan være 3 ud af 4 streger
batteri, og den kommer ikke med nogen advarsel - så taler jeg i den, og så
kommer den med en batteri-advarsel, og 20 sekunder efter kommer de 3 lyde og
den slukker ...

Jeg har også prøvet at lade den i 30 minutter, og der holdt den til under 30
sekunder samtale efterfølgende ...

Jeg har en ide om at telefonen simpelthen bare ikke kan se hvor meget
batteri der er, og derfor ikke ved hvor meget den skal lade, eller hvor
meget der er tilbage ... jeg har også prøvet med andre batterier, men
nogenlunde samme resultat ...

nogen der kan hjælpe?

Fra : Anders

Dato : 04-02-05 09:49

Nu ved jeg ikke hvorlænge du har haft din 8210'er. Men det er jo efterhånden
en noget forældet model.

Det jeg hentyder til er, at den måske trænger til en udskiftning.

Du kan prøve nogle af de følgende ting:
1. opdatere softwaren.
2. udskifte 'indmaden'.
3. kan være en løs forbindelse.
4. laderen kan være defekt.
5. skifte batteriet ud (kan være defekt det du har fået).

/Anders