Tema til Sony E
Fra : Morten

Dato : 03-02-05 21:22

på diverse sider findes der temaer til Sony Ericsson, men der skrives hele
tiden at de virker til T610 T616 og T618. Jeg har en T630. Virker temaerne
til min tlf???

Fra : Jens B

Dato : 04-02-05 00:19

"Morten" <mortenlyn@safnet.dk> skrev i en meddelelse
> på diverse sider findes der temaer til Sony Ericsson, men der skrives hele
> tiden at de virker til T610 T616 og T618. Jeg har en T630. Virker temaerne
> til min tlf???

Ja, nej, måske.

Teknisk set er temaer til T610, T630 og Z600 ens, og kan derfor bruges til
alle tre modeller.

Men ikonerne i menuen på de tre telefoner er forskellige. Ofte når man laver
temaer, tegner man en hvid skygge rundt om ikoner, således at de er mere
synlige, ovenpå en farvet baggrund. I disse tilfælde vil temaet derfor se
forkert ud, på andet en den telefon, end den som temaet er lavet til.

Et tema som bruger denne baggrund i menuen, ville eksempelvis kun passe til
den telefon som det er designet til : http://www.p800.dk/Billeder/theme1.gif

Hvorimod et tema med denne baggrund i menuen, ville kunne bruges til Z600,
T610 og T630 : http://www.p800.dk/Billeder/theme2.gif

Men du kan altid prøve dig frem. Ofte kan der også være tale om gamle
temaer, og derfor er der måske udelukkende nævnt at de virker til T610, da
de andre modeller ikke var lavet på det pågældne tidspunkt.

Jens

Fra : [8830]Plis

Dato : 04-02-05 15:09

Ellers kan du besøge http://myt630.lasyk.net/ og se om du kan finde det