ødelagt skærm på t610
Fra : Soliema

Dato : 03-02-05 19:19

Hejsa i gruppe...!

Jeg er på udkig efter en, som kan skifte min skærm i Sony Ericsson T610, da
min hund har gumlet lidt i den og der er pixelfejl øverst på skærmen...

Hvad koster det ca, at få den skiftet og kan i anbefale nogen i
Nordjylland/Aarhus amt....

Please help...!

Anne Mette

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 03-02-05 20:57

> [...]
> min hund har gumlet lidt i den og der er pixelfejl øverst på skærmen...
>
> Hvad koster det ca, at få den skiftet og kan i anbefale nogen i

Hejsa
tja displayet kan købes hos http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp
og koster 279 kr. Så skal du bare finde en der kan skifte det

Mvh Jens

Fra : Anders

Dato : 03-02-05 21:18

Det kan skiftes rimeligt hurtigt, hvis du ikke har 10 tommelfingre med
mobiltelefon teknik.

/Anders