Anbefaling af et "simpelt" opgavestyringss~
Fra : Geert Lund

Dato : 02-02-05 15:22

Hejsa,

Jeg sad og tænkte på om nogen har nogle gode anbefalinger af et
forholdsvis simpelt opgavestyringssystem der kan håndtere uddelegering
af opgaver til flere brugere samt prioritering af disse.

Ydermere skal der være mulighed for at forskellige brugere kan
kommentere på en opgave og der skal kunne angives forskellige stadier
til hver opgave. Evt. også gerne kunne uploades filer osv.

Jeg er klar over muligheden for at bruge diverse bugtraq systemer, men
her virker prioriteringen (og dermed sorteringen) som mere generel
gående på større grupper af opgaver og derfor synes jeg umiddelbart ikke
disse lever så godt op til det behov om prioitering/sortering på
indviduelle opgaver etc. jeg har.

Nogen bud? Systemet skal helst køre frontend i PHP og gerne MySQL el.
Postgres som backend.

På forhånd tak.

Geert Lund

Fra : Kim Andersen

Dato : 04-02-05 11:46

Det er måske skud over målet, men MySQL har lavet et Eventum som du måske
kunne kigge på.

/Kim

Fra : Mads Sülau Jørgensen

Dato : 04-02-05 12:59

Geert Lund wrote:

> Jeg sad og tænkte på om nogen har nogle gode anbefalinger af et
> forholdsvis simpelt opgavestyringssystem der kan håndtere uddelegering
> af opgaver til flere brugere samt prioritering af disse.

Umildbart er det eneste jeg lige kender til phpCollab[1]. Man kunne også
(mis)bruge mantis[2] til det.

Der findes også netoffice[3], som en fork af phpCollab.

[1]: http://www.php-collab.org/
[2]: http://www.mantisbt.org/
[3]: http://netoffice.sourceforge.net/

--