spil XBOX online - gratis !!
Fra : K Lydolph

Dato : 02-02-05 15:22

Hej der

Jeg har fundet 2 programmer som kan installeres på din PC'r, som gir dig
mulighed for at spilles med andre brugere af XBOX ude i verden, via din
internet opkobling, og xbox's link mulighed - nemt og gratis, og med support
af <<adskillige>> spil ( du skal selvfølgelig selv købe dit spil !! ). -
selv er jeg hooked på Counter Strike pt..

Det er relativt nemt og sætte op for begge programmes vedkommende ( mine
kørte med det samme ), når blot PC'r og Xbox er koblet på samme lokale net,
med adgang til internettet.

De to programmer er henholdsvis XBConnect og XLink Kai.
se:
http://www.xbconnect.com/downloads.php og start med version 4.x ( undlad
og opdatere før du har fået denne version til og fungere).

og
http://www.teamxlink.co.uk/?go=download kun een version.

I begge tilfælde skal du registrere et tag/navn/alias med tilhørende
password, hvormed du log'r på og spiller.

- Håber jeg hermed bidrager til at lidt flere danskere får krydret deres
fritid, og at jeg måske 'møder' jer i gamet, og vil iøvrigt følge tråden så
vidt muligt, og hjælpe hvis der kommer nogen spørgsmål... ( selvom jeg er
ikke ekspert.. )

nb.
Da jeg har ikke umiddelbart kunne finde en specifik gruppe til xbox, i
relation til danske brugere, postede jeg meddelelsen i denne.
Afhængigt af hvor stor interesse der er for denne tråd kunne man måske
oprette en specifik dansk gruppe med relation til xbox !?

Go' fornøjelse
Kenneth

Fra : Anders

Dato : 03-02-05 20:23

> [...]
> Afhængigt af hvor stor interesse der er for denne tråd kunne man måske
> oprette en specifik dansk gruppe med relation til xbox !?

Der er en gruppe der hedder dk.spil.computer.konsol