Fastelavn
Fra : Jørgen L.

Dato : 02-02-05 11:16

Hej gruppe.

Jeg ved ikke om denne gruppe er den rigtig at spørge i, men jeg håber

Jeg står for fastelavn, hvad giver man kattekongen og droningen når de
vinder ?
vi har 2 aldersgrupper
op til 8-9 år og over
Hvad giver man de bedst udklædte 1 i hver gruppe

Hilsen Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 02-02-05 11:49

> Jeg står for fastelavn, hvad giver man kattekongen og droningen når de
> vinder ?

En rejse til Disneyland

> vi har 2 aldersgrupper
> op til 8-9 år og over
> Hvad giver man de bedst udklædte 1 i hver gruppe
>
> ½ mill
>
> Hilsen Jørgen

ellers er det bare med at bruge fantasien

¨hilsen
din navnebror

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-02-05 12:38

> En rejse til Disneyland

Så tror jeg at jeg også kan slå

Og være rigtigt godt udklædt.

Hilsen Jørgen

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 14:28

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg ved ikke om denne gruppe er den rigtig at spørge i, men jeg håber
>
> Jeg står for fastelavn, hvad giver man kattekongen og droningen når de
> vinder ?

De skal da have en stor krone og en lille krone

> vi har 2 aldersgrupper
> op til 8-9 år og over
> Hvad giver man de bedst udklædte 1 i hver gruppe

en pose med slik og frugt.