Apple store i DK?
Fra : bunallo

Dato : 30-01-05 21:39

Hvornår åbner apple store i DK?

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 31-01-05 08:57

bunallo <nmnm@alala.com> skrev:

> Hvornår åbner apple store i DK?

Apple har for sædvane ikke at annoncere den slags i forvejen. De har
således end ikke annonceret, om der overhovedet kommer en "iTunes Music
Store" i Danmark.

Der har dog selvfølgelig været masser af spekulationer. Se for eksempel:
http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=12938
http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=13007

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Morten S Hansen

Dato : 31-01-05 12:03

Jeg er ikke så meget inde i Mac, Apple m.v. så jeg ved ikke helt hvad du
leder efter....
Så vidt jeg kan se har apple store en dansk afdeling:

http://www.apple.com/dk/buy/ hvor der både er link (siden er på engelsk men
med danske priser) og telefonnummer.

Hvis det er en fysisk forretning du leder efter er der åbnet et apple center
i Gl. Mønt i KBH.

Fra : Steen Jensen

Dato : 31-01-05 15:58

bunallo <nmnm@alala.com> wrote:

> Hvornår åbner apple store i DK?

Jeg vil gå ud fra, at du mener iTunes i danmark - og den plan er
skrinlagt i øjeblikket....til stor fortrydelse for mange!
--
Steen
Kan besvares uden porto.