T630 + HBH300 bluetooth headset
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 27-01-05 18:27

Jeg har netop erhvervet mig et HBH-300 headset til min T630. Lyden er super
god og det hele fungerer som det skal, når jeg selv ringer op. Problemet er
at når nogen ringer til mig, kan jeg ikke tage telefonen på selve
headsettet. Hvis jeg trykker på knappet på headsettet bipper den bare og der
sker ikke mere. Hvis jeg så tager telefonen på normal vi,s kan jeg ved at
trykke på joystikket overføre lyden til headsettet, men det er jo ikke en
optimal løsning, når man kører bil samtidig. Brugsanvisningen er mildest
talt elendig, så der har jeg ikke kunne finde svaret. Nogen der har en ide
om hvad der kan være galt?

/Lars

Fra : [8830]Plis

Dato : 28-01-05 08:42

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> talt elendig, så der har jeg ikke kunne finde svaret. Nogen der har en ide

jeg ville foretage et opkald til Sony Ericssons udemærkede callcenter...og
fåassistance til den problematik - de plejer at være gode til supporten på
Deres varer!! Prøv det...nummeret er på hjemmesiden eller i din
vejledning...og de er kuns glade for at hjælpe......ved det for jeg har
prøvet det selv et par gange

Peder

Fra : L@rsK

Dato : 29-01-05 11:00

> [...]
> talt elendig, så der har jeg ikke kunne finde svaret. Nogen der har en ide

Gå til forbindelser, Bluetooth, Håndfri, Indgående opkald, og vælg derefter
Til håndfri!

Bluetooth på telefonen skal være tændt.

Headset'et skal tændes! (efter Bluetooth på telefonen, således at telefonen
ved headset er tændt).
Der skulle nu komme et lille headset ikon på telefonen.
Vent med at besvare opkaldet til headset'et også ringer (2 - 3 sek. senere).

Funktionerne kan afhænge af software version. Så du kan henvende dig der,
hvor du har købt telefon og headset, så vil de sikkert hjælpe dig med
opdatering, hvis du forklare dem problemet.

/L@rs.K

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 29-01-05 12:20

> Gå til forbindelser, Bluetooth, Håndfri, Indgående opkald, og vælg
derefter
> Til håndfri!

Under håndfri er der kun "min håndfri, udgående opkald, håndfri i bil" og
ikke en funktion der hedder indgående opkald. Er det her problemet ligger?
Vil en opdatering kunne klare det?

/Lars