Dongle købt, SE software installeret,
Fra : Steffen Denize

Dato : 27-01-05 11:46

Ok, efter råd herinde fra fandt jeg en dongle, som jeg så gik hjem og
installerede, det sammen gjorde jeg med SE softwaren der fulgte med til
min nye SE K700i. Men hvad nu?

Jeg kan få softwaren der fulgte med til min BT dongle til at finde min
telefon, og jeg kan hente billeder, video og andet fra min mobil. Men
SE's software kan ikke finde telefonen. Der bliver oprettet en mappe på
desktop der hedder Min Telefoner, men når jeg åbner den, står der at
telefonen ikke er tilsluttet. Ret irriterende når det er SE's egen
software jeg ikke kan få til at virke, men at min dongle producents
software virker fint.

Er der nogen der har eller har haft sammme problem med softwaren fra SE?

Og hvad er løsningen?

/Steffen Denize

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 11:58

Steffen Denize wrote:

KLIP

> Er der nogen der har eller har haft sammme problem med softwaren fra
> SE?
> Og hvad er løsningen?
>
> /Steffen Denize

Jeg havde samme problem med min K700i ... men i kraft af at din tlf og
computer tilsyneladende kan se hinanden, er du da ikke helt fortabt. Først
ryger du ind i Control Pannel > Bluetooth Devices og ser om din tlf er
tilsluttet derinde ... derefter ser du efter hvilke COM-porte den bruger
under fanebladet "Com Ports"

.... næste punkt er opsætning af dit SE software. Gå ind i opsætningen til
dit synkroniseringsprogram, under fanebladet COM-porte, og sørg for at de
porte du lige har noteret dig fra forrige punkt, er aktiveret. Derefter
gemmer du indstillingerne og SE-softwaren burde nu kunne finde din telefon.
Nogle gange skal man lige "kilde den lidt under maven" for at få det til at
virke.

Held og lykke.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Steffen Denize

Dato : 27-01-05 14:28

Kim Frederiksen wrote:

> Først
> ryger du ind i Control Pannel > Bluetooth Devices og ser om din tlf er
> tilsluttet derinde ... derefter ser du efter hvilke COM-porte den bruger
> under fanebladet "Com Ports"

Det gjorde jeg så, jeg fandt godt nok inge der hedder BT Devices, men en
der hed BT Config. Der satte jeg så COM1-4 til.

> [...]
> Nogle gange skal man lige "kilde den lidt under maven" for at få det til at

Hmm. Se det var straks værre. Når jeg forsøger at åbne
Synkroniseringsprogrammet der fulgte med fonen sker der intet. Heller
ikke når jeg geninstaller det. Jeg kilder og kilder, men der sker ikke
noget.

Min andet spørgsmål er så, hvilke flere funktioner får jeg ved at
anvende SE's software fremfor min BT Dongles?

/Steffen