phpadmin hos b-one
Fra : kin nyegaard

Dato : 27-01-05 04:39

hej, jeg er i USA og har ikke faaet mit link til php adminsiderne
for mit domaene med.
De ligner hinanden, men jeg kan ikke huske det nojagtigt. Kan en
eller anden lige saette mig paa sporet

phpadmin.domaene.dk virker ikke, og det troede jeg var det
rigtige... hvordan er skabelonen?

Mange tak

knud haugmark

PS mit webmail virker heller ikke, tele danmark har indfoert et
nyt loginsystem mens jeg sad i flyet...rigtig smart service...bob
bob. saa svar her i gruppen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Anskjær

Dato : 27-01-05 07:49

"kin nyegaard" <haugmark@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller anden lige saette mig paa sporet
>
> phpadmin.domaene.dk virker ikke, og det troede jeg var det

phpmyadmin.domaene.dk virker her hos mig.

> Mange tak

Selv tak.

Mvh
Peter

Fra : Erling Veidal

Dato : 27-01-05 08:09

phpadmin.domæne.dk virker fint!
Husk dog at brugernavn er domæne_dk og ikke domæne.dk som ved ftp
forbindelse.

Erling

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 28-01-05 07:08

jeg har 5 domæner hos b-one og jeg bruger adr

phpmyadmin.domæne.dk på dem alle

mine login navne hedde ikke noget med dk men fx torben_rasmusse på
den ene (til phpmyadmin)

Og til ens administrator login bruger man sit domænenavn fx
torben-rasmussen.dk