N6230 og 1G kort
Fra : CK

Dato : 25-01-05 17:08

Jeg har lige købt et 1G kort, det skulle formatteres i en PC først, men
virker nu tilsyneladende fint, den siger dog at det kun er 160,6 MB stort.
Hvorfor gør den det?

Mvh
Claus

Fra : phk

Dato : 26-01-05 12:32

"CK" <ck@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt et 1G kort, det skulle formatteres i en PC først, men
> virker nu tilsyneladende fint, den siger dog at det kun er 160,6 MB stort.
> Hvorfor gør den det?

Dunno ... men jeg har lige købt kort til min, jeg fik flere steder at vide
at 512Mb var maks... ??

--
Per, Esbjerg

Fra : JMo.

Dato : 26-01-05 23:06

phk wrote:

> "CK" <ck@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dunno ... men jeg har lige købt kort til min, jeg fik flere steder at
> vide at 512Mb var maks... ??

Mnjaa - det afhænger af softwareversionen.

Fra : phk

Dato : 31-01-05 13:19

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> Mnjaa - det afhænger af softwareversionen.

4.44 - hvad er grænsen så?

Er 4.44 sidste nye?

--
Per, Esbjerg

Fra : CK

Dato : 31-01-05 13:24

Problemet er løst med en softwareopdatering, nu vises kortet korrekt.

Claus