Nogen der har erfaringer med motorola V600
Fra : Jacky Hansen

Dato : 24-01-05 20:10

Hej NG....

Jeg overvejer at anskaffe en motorola V600 eller Razr V3, er der nogen som
har erfaringer med nogle af disse to modeller, gode som dårlige.

På forhånd tak

Jacky

Fra : Anders

Dato : 24-01-05 20:33

Ville nok vælge V600 hvis jeg skulle vælge. Har haft en V600, men har
fortrudt at jeg solgte den sidste år.

Mine erfaringer med denne model er kun positive.

Vil til gengæld holde mig langt fra Razr V3 - den er ikke pengene værd.

- Skal selvfølgelig ikke bestemme, hvad du skal købe.

/Anders

Fra : Jacky Hansen

Dato : 24-01-05 23:17

Hej Anders

Tak for svaret, har du nogen erfaring med motorola i forhold til Nokia og
Sonyericsson, sådan holdbarhedsmessigt og fejl?

Jacky

Fra : Anders

Dato : 25-01-05 09:08

Til Jacky

De 2 Motorola'er (V50 og en V600) jeg har haft, virkede perfekt fra start
af, og der var ikke noget at komme efter.

De sluger jo selvfølgelig en del strøm, men det gør Nokia'er selvfølgelig
også.
Har tidligere været til Nokia, men er nu gået over til SE,
da jeg syntes bedre om deres telefoner.

/Anders

Fra : Jacky Hansen

Dato : 25-01-05 14:09