Software til nokia 3510/3510 i.......
Fra : Henning Christensen

Dato : 24-01-05 13:12

Hej

Hvor Købe/får/hente man software til en nokia 3510 / 3510 i...
Jeg har lige købt en datakabel til den.

På forhånd tak.

HCH......

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-01-05 13:50

Hej,

> Hvor Købe/får/hente man software til en nokia 3510 / 3510 i...
> Jeg har lige købt en datakabel til den.

Hvis du mener at opdatere softwaren i telefonen, er et datakabel ikke nok.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Henning Christensen

Dato : 24-01-05 14:16

Jeg har fået at vide at man kan ligge logo og ringetoner på den med en
datakabel.
Det er måske ikke sandt ????

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41f4ef00$0$215$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Brian Lund

Dato : 24-01-05 15:44

> Jeg har fået at vide at man kan ligge logo og ringetoner på den med en
> datakabel.
> Det er måske ikke sandt ????

Jo! - Du kan blot ikke opdatere firmwaren i den...
Altså styresystemet...

Ringetoner kan du bla. få som midi-filer, du kan bare google på et navn og
så ".mid" eller "midi" bagefter, så skulle der være gode chancer for at
finde noget du kan bruge!

Men du skal være opmærksom på at din telefon ikke kan klare en fil med mere
end 4 "stemmer"(?) - Så hvis den du finder har mere end det, er du nødt til
enten selv at manipulere med filen, eller finde en anden...

Brian