Sommerferie i New york
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 23-01-05 19:59

Hvis man påtænker at holde en uges sommerferie i New York. Hvordan flyver
man så billigst derover. Jeg har set priser omkring 5000 kr. - er det hvad
man skal regne med, eller er der et alternativ

Hilsen
Jesper

Fra : Ole

Dato : 23-01-05 21:04

"Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man så billigst derover. Jeg har set priser omkring 5000 kr. - er det hvad
> man skal regne med, eller er der et alternativ

Hej

Hvis du ser dig lidt om og bestiller i god tid, burde du godt kunne få en
returbillet til 4000 kroner, og måske under

Ole

Fra : Jesper Hjuler

Dato : 23-01-05 22:35

Tak for hjælpen. Hvor skal jeg søger

Hilsen
Jesper

Fra : Anja Nielsen

Dato : 23-01-05 23:14

Hej.
Jeg har selv søgt lidt på samme rejsemål, og det biligste vi har fundet er
omkring 7200 kr. for 2 voksne retur med KLM.
Mvh.
Anja

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 28-01-05 14:14

"Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> wrote in

> Hvis man påtænker at holde en uges sommerferie i New York. Hvordan
> flyver man så billigst derover. Jeg har set priser omkring 5000 kr. -
> er det hvad man skal regne med, eller er der et alternativ

Min kæreste og jeg har fået 2 returbilletter for 5920kr - vi skal dog
derover i næste måned.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Anja Nielsen

Dato : 28-01-05 15:20

Ja, men det er fordi billetterne generelt er billigere, hvis du flyver ud,
inden 31. marts. 7200 kr. er rimeligt billigt for 2 returbilletter i
betragtning af, at der er tale om sommerferien.

God tur.
Anja